Friday, November 23, 2007

HUBBYY :DD x3333
Hahas, haiz. Slacked in maple today. Wasn't really in a good mood bah. Don't want to talk about it la. Hahas. Kind of tonned myself yesterday. =x played spider solitaire till like 1am + then slept le. Anyways, is sian dao bu neng zai sian. -.- Seriously, i don't care what everyone else think. I just care about how you think. Becaue i just can't understand you further. You didn't notice right ? Well, this kind of small thing, who would notice ? Haiz. You wouldn't understand either. You didn't care about how i would feel. And you just treated it like nothing happened at all. Why are you doing this to me? I don't want history to repeat itself. To you, pain is just pain. Nothing else. Anyways ! Song of the day is 都是你 by Guang liang (:
&& i went bak to cutting=x
都是你
谁改变了我的世界
没有方向没有日夜
我看着天这一刻在想你
是否会对我一样思念
你曾说我们有一个梦
等到那天我们来实现
我望着天在心中默默念
下一秒你出现在眼前
想念的心装满的都是你
我的钢琴弹奏的都是你
我的日记写满的都是你的名
才发现又另一个黎明
你曾说我们有一个梦
等到那天我们来实现
我望着天在心中默默念
下一秒你出现在眼前
想念的心装满的都是你
我的钢琴弹奏的都是你
我的日记写满的都是你的名
才发现又另一个黎明
我的日记写满的都是你的名
才发现又另一个黎明
这是我对你爱的累积

No comments: